BLONDIEFULL FOR D-ART

Ciao tutti,

Oggi vi vorrei parlare di un marchio che combina couture, modacomodità.
Tutte noi ovviamente vogliamo apparire belle, ma non sempre risulta facile perché le nostre scelte d’abito potrebbero non donarci.
Da oggi scegliendo “La Petite Robe” di Chiara Boni il problema è risolto!
Una donna che disegna per le donne. Lei capisce perfettamente i “problemi” che abbiamo con il nostro fisico. E lasciatevi dire che i suoi abiti sono la perfezione! Calzano come un guanto e niente scocciature con cerniere e bottoni.
I suoi capi sono il massimo della comodità: trench jersey, come una seconda pelle, e la cosa buona è che li puoi lavare tranquillamente in lavatrice, piegarli e metterli in valigia senza necessità di doverli stirare! 
Ma la notizia migliore è che esaltano il corpo femminile senza l’obbligo di indossare spanx ( intimo correttivo).
Negli stati Uniti, La petite Robe sta riscuotendo un enorme successo e tra i suoi fan più grandi un sacco di celebrità americane non riescono più a fare a meno dei suoi abiti sul red carpet.

Io per le foto di oggi indosso un abito della sua linea couture (che adoro), ma la sua collezione contiene anche abiti lunghi e corti, cappotti, giacche, gonne, top e tute.

Un grande applauso per la Signora Chiara Boni.



Modern fairytale….

Hi Everybody,

Today I want to talk to you about a brand that combines couture and fashion with comfort.
We all obviously want to look good but that doesn’t always come easy, sometimes our fashion choices make us suffer.
Well, not anymore with “La Petite Robe” by Chiara Boni.
A woman designing for women…She understands perfectly the issues we women have with our bodies…And boy let me tell you her dresses are perfection…They fit like a glove and no hassle of zippers or buttons….
Her clothes are the max of comfort .…Stretch jersey..it is like a second skin…and the good thing is you can even throw them in your washing machine, in your luggage and no ironing needed…
But the best news is that they are incredibly flattering for the female body, …no need to wear spanx…
In the USA, La petite robe is huge…amongst her greatest fans are some real big american celebrities, who can’t do without her dresses anymore on the red carpet.

I am wearing a gown from her couture line (which I absolutely adore) but her collection also contains dresses, long and short, coats, jackets, pants ,skirts, tops and jumpsuits. beautiful and comfortable….And the collection seriously fits all kinds of body shapes..
… A big applause for Signora Chiara Boni

1a

2a

3a

4a

5a

6a

7a

8a

Gown/Dress @ LA PETITE ROBE BY CHIARA BONI
Bag/Borsa @ GEDEBE
Sunglasses/Occhiali @ BALENCIAGA

Special thanks to La Suite Resort, Procida ..Ph by HENRIK HANSSON

TODAY

28 Jan

Thursday

Le Rubriche

Photo Gallery